söndag 27 oktober 2013

Ny favorit...

Jag gillar doftljus...i massor... Det kan man inte få för många av. Ofta kostar de några kronor men vissa är av så bra kvalitet att de doftar gott bara de får stå framme, även utan att de är tända. Ibland kan man också ha turen att hitta ljus som inte alls är så dyra. Som det här till exempel, som blivit en ny favorit. För några tior kan man få med sig ett hem, från Ica Maxi. =)


Det doftar väldigt gott! Det fanns flera olika dofter och färger att välja bland, men den här blev min favorit, Sandal Wood. Ikväll ska jag gå på ljusparty, ser fram emot det. Gissar att det blir ett och annat inköp.. =)

Tack så väldigt mycket för alla härliga kommentarer!
Önskar er alla en riktigt mysig söndag!

8 kommentarer:

Annes vita rum sa...

Visst är det härlgt med doftljus,men inte överallt i huset vill ja ha dom:) Jag brukar endast sätta in det i badrummet. Fint det var ljuset från maxi,det ska jag nog köpa mig ett..Önskar dig en finfin söndag..kramiz

VisaLiza sa...

Älskar också doftljus :) Detta var ju väldigt fint också. Kramar Liza

House and Garden by Bia sa...

Doftljus gillas av mej också ;)))
Har det i mitt bloggrum, badrum, kök, hall....nere i gillestugan....sen har jag rökelse också....men tänder inte det tillsammans med ljusen förstås, hahaha.....nåt måtta för det allt vara hihi....ha en fin söndag min vän!
kram

Huset på Backavägen sa...

Gillar också doftljus men inte för skarpa. Sådär lagomt. Jag brukar köpa ett som doftar kanel, det är gott att ha kring juletider.
Kram Anki

No34 sa...

Härliga doftljus finns ju faktiskt på ICA butikerna, och som sagt gott doftar det också. Behöver inte alltid köpa dyra...
Söndagskram från Kate

Änglarum sa...

Gokväll Petra! doftljus har jag dille på, har haft Yankee candles ljus i många år och även woodwick samt klockaregårdens,sen har man ju köpt ett o annat här o där..kanske får testa ditt tips:)..ha en fin kommande Måndag <3 kram Jessica

choicesbyannie sa...

Härligt med doftljus, den där ska jag hålla ögonen öppna för nästa gång vi är på ICA.
Önskar dig en fin vecka
Kram
Annie

Susanne sa...

Jag har också fastnat för det ljuset, det luktar verkligen godis!