måndag 10 oktober 2011

Utlottning!

Hej på er! Hoppas ni haft en härlig helg! Det har varit lite kyligare i helgen här hos oss och det blir mörkare både på morgonen och om kvällarna. Det har ändå varit härligt väder, solen har visat sig under hela helgen så det har varit riktigt skönt att vara ute även om det varit kallt.

Hösten är nu här på riktig och jag tänkte därför lotta ut lite höstmys...


Vinnaren av utlottningen får en härlig sjal med söta detaljer att värma sig i, en söt liten skål i glas och ett underbart doftande ljus...


För att delta i utlottningen gör du såhär:
För 1 lott - lämna en kommentar till detta inlägg
För 2 lotter - lämna en kommentar till detta inlägg och länka med en av bilderna från din blogg

Berätta gärna i din kommentar hur många lotter du tar.


Vinnaren drar jag den 30:e oktober.
Önskar er alla en fin start på denna höstvecka!

53 kommentarer:

Änglarum sa...

Hej Petra! vilken fin utlottning! den vill jag inte missa! länkar såklart :) Ha nu en fin kväll! kramiz Jessica

Lantligt i smultronbacken sa...

Vilken fin blogg du har. Kul att man har tid att surfa runt ibland så man hittar till nya mysiga bloggar.

Jag är gärna med i utlottningen och tar 2 lotter.

Kram Teres

Så Vitt Jag Vet sa...

Tack att du vill vara med om min utlottning.. Och jag vill ju vinna dina finfina vinster...2 lotter tack !
Kraam
Sanne

Mycket annat & lite betong sa...

Jag vill gärna vara med, en lott, tack!
Ja, nu är nog hösten här på riktigt. Så mörkt det är på morgonen nu.

Ha en trevlig kväll!
Agneta

Nyanser av vitt sa...

Vilken jättefin utlottning. Jag är gärna med och tar två lotter tack. Länkar hos mig. Sköt om dig.
Kram Agneta

tiiti66 sa...

Fina priser i din utlottning verkligen. Jag vill så mycket gärna vara med. En lott, tack, eftersom jag själv har inte någon blogg att länka till, tyvärr.

Älskade pion sa...

Vilka fina vinster,tar två lotter och hoppas på tur.;)kram Ulrika

Mormor Bretta sa...

Jag tar 3 lotter och hoppas på att jag kan fixa detta på min logg!!

Gunillasljusglimtar sa...

Hej vännen! Höll på att missa detta såå fina du ska lotta ut!! Tar gärna 2 lotter...Ha det gott kramis Gunilla

Anonym sa...

Å, vilken underbar utlottning!
Jag tar 2 lotter och håller tummarna!

Kram Annica
lillabo.blogspot.com

ANNIKA sa...

Hej!
Jag vill gärna vara med i tävlingen när du lottar ut så fina vinster.
Tar 1 lott och hoppas...
gustafsson.57@hotmail.com

EnSpruckenRosaTekopp sa...

Hej Petra! Vilken fin utlottning :) Är gärna med, tar 2 lotter! Nu håller jag tummar & tår för att turen är med mig. Ha en fin kväll, Kram Tilda

Jaana sa...

Jag är gärna med på din utlottning....med två lotter.

Kram!

Anonym sa...

Tävlar gärna om ditt höstmys med en lott:)
Kram Caroline
vitabergenserik@hotmail.com

Vita huset 28 sa...

Hej hittade just hit men de är klart jag vill vara med i din utlottning om lite höstmys :)
Tar 2 lotter tack.

Kram Camilla

Anonym sa...

Jag är gärna med med en lott och hoppas på tur:-)
/Kicki
vartomt@hotmail.com

Tinis vita hem sa...

Jag vill gärna vara med i din fina utlottning :)
Har länkat och hoppas på tur med 2 lotter.
kram Tini

Änglar & Hjärtan sa...

Tack för din gulliga kommentar inne hos mig! Så himla roligt att kunna inspirera andra till att börja sticka/virka! Hoppas du lägger ut bild på det du gör! :)

Självklart vill jag gärna vara med i din utlottning! Hade missat det... jag som trodde att jag inte missar ett enda inlägg av dig! :)

Jag länkar från mig och skulle gärna vilja ha 2 lotter!

Kram Alexandra

Anette sa...

Hejsan Petra
Tack för titten hos mej ;)
Klart jag vill vara med i din fina utlottning.
Tar såklart 2 lotter o länkar till mej.
Ha en härlig Lördag.
Kramar Anette

viktoria sa...

Vilken fin blogg du har! Jag vill gärna vara med och tävla och tar 2 lotter.

Anna L sa...

Jag är med och hoppas på turen med en liten lott

hillevianna@hotmail.com

Vita Falkens Lantliv sa...

Hejsan!

Jag är såklart gärna med:) Jag tar 2 lotter!

Kram Susanne

Anonym sa...

Åh klart vi är med;) Två lotter till oss tack...

angel sa...

hej hittade visst en ängel...tar 3 lotter tack...susar vidare...

ela sa...

Vilken härlig vinst....... deltar gärna.
har ingen egen blogg.
mvh
elainesbild@yahoo.se

K R I S T I I N A sa...

Hej.
Ramlade in här på din fina blogg. Är gärna med på en lott.
Jag återkommer fler gånger- det var inspirerande!
//Kristiina

I mina gömmor sa...

Jag vill gärna vara med!
Två lotter tack.

Mvh, Malin

rapport till Vänfors sa...

Vill jättegärna vara med, 2 lyckolotter till mig.
Jättefin blogg:)
Kram Annika

Toregårds lilla lotta sa...

Vill gärna vara med!
Hittade hit via I mina gömmor. Vilken tur!
Länkar och tar TVÅ lotter tack

Mvh
Liselott

Anonym sa...

Vilken fin blogg Du har, den ligger nu på Mina favoriter. Är gärna med i Din utlottning, tar 1 lott & hoppas på tur.
Ha de gott!
//Anette

nettan_40@hotmail.com

Gardenhouse sa...

Hej! Klart jag vill vara med i din fina utlottning ;) två lotter tack! Jag ska länka till dig med bild i slutet på veckan, är bort rest och det kan jag inte från mobilen :(
Så mycket fint du lottar ut!
Kram Sussi

Linda sa...

Är gärna med i din tävling! Tar gärna två lotter! :)

//Linda

emma hansson sa...

Hej! Jag är gärna med och tävlar :) Och börjar följa dig såklart! Ha det bra!

kathas kortmakeri sa...

Hejsan!
Klart jag vill vara med. 2 lotter tack å hoppas på tur.

Ha de gott vännen.
Kram
Katha

Johanna Stålros sa...

Vilka fina vinster så klart man vill vara med;) tar två lotter. Kram Johanna

Marielisa sa...

Hej!
Vilken fin utlottning! Vill gärna vara med, 1 lott till mig, tack.

Halsningar från Norr Finland,
Mari

Unknown sa...

Hej!
Jag vill gärna vara med och kniper 2 lotter, tack!
Nu gäller det bara att hålla tummarna! :)
Ha en fortsatt härlig torsdagskväll!
Kram Maria

Anonym sa...

Jag är med=)
Mvh Annelie
a.e.m-49@hotmail.com

Carina sa...

Hej!
Jag är gärna med i din utlottning, tar 1 lott.
Kram Carina /Hjo
kattarsel@live.se

Tillsammans Hemma sa...

Hej.
Vilka underbara vinster du lottar ut!
Jag har länkat från min blogg och ber om två lotter.
Har haft "Lily" dofljuset hemma och det doftar härligt.
Hej från Loo.

Anonym sa...

Är gärna med och tävlar med en lott.
Älskar doftljus.

nettan.klar@gmail.com

Love and be proud sa...

Jag deltar gärna i din härliga utlottning!
välkommen till mig du också!

Christine Lundgren sa...

Hej vilka fina vinster,passar bra i höstrusket.Hoppas på tur Kram Christine

Anonym sa...

Hej :) Jag är gärna med och deltar med en lott :)

Livingroom sa...

Hejsan!
Deltar i din utlottning. Länkar med bilden och hoppas på tur. Deltar med två lotter

Anonym sa...

Hej

Jätteroligt med en utlottning, jag vill gärna delta med 1 lott.

Hälsar Carina
carina.engdahl@bredband.net

Cathrine sa...

Jag vill också pröva lyckan hos dig. Två lotter blir det för mig.

Kram Cathrine

nattugglan sa...

Hej! Vilka fina saker!! Jar tar 2 lotter o länkar från min blogg./Ha en bra helg.

Lola sa...

Halloj!
Jag tar gärna en lott i din fina utlottning!!
Lola

Lili sa...

Jag är gärna med,och tar en lott.
Hoppas på tur!
mail:he-jasmine@163.com

Ulrika Z sa...

Jag vill gärna vara med. Tar en lott :-) Hälsningar Ulrika Z

Anne B. sa...

Tar en lott, tack! :)

Johanna sa...

Tar gärna en lott! Fin blogg du har!

Mvh

Johanna
atraholm@telia.com