lördag 27 augusti 2011

Vissa dagar väntar man mer ivrigt på att posten ska komma, än andra dagar. Igår var en sådan dag... Visste att det fanns en chans att jag skulle få något extra roligt från brevbäraren. Och visst fick jag ett fint kuvert igår!

Besökte Systrarna Karlsson för ett tag sedan och såg deras vackra florabilder. Det fanns så många fina bilder och det var väldigt svårt att bestämma vilka som skulle få följa med hem, hade ju helst köpt med mig allihop... =)


Så istället beställde jag bilder från systrarnas webbutik, den hittar ni här: Systrarna Karlssons webbshop. Det var lika svårt att bestämma sig nu, så jag bad systrarna att välja ut några stora och några små bilder, och här är några av de härliga bilderna jag fick! Så roligt!


Nu ska jag bara hitta en bra plats att hänga de fina bilderna på. De är vackra precis som de är, men någon av dem kanske också får en liten ram. Kan också tipsa om att systrarna nu också säljer gamla vackra tidningar i webbutiken.


Idag vaknade vi upp till ett väldigt oväder med blixt, åska och regn, men nu verkar det ha avtagit och med lite tur kan det nog bli en riktigt fin dag.


Tack för att ni tittar in och för alla fina kommentarer ni lämnar här på bloggen, jag blir så glad för varje rad! Önskar er en underbar lördag!


4 kommentarer:

Anonym sa...

Så roligt att du blev nöjd;) och tack så jättemycket för alla snälla ord;)

Hoppas ni inte led för mycket av åskan här har det åskat i fyra olika omgångar, eller om det är ett och samma som bara snurrar runt;) Men åska innebär ju inomhus mys med tända ljus och en massa sagor;)

Önskar dig en skön dag
Annie

Gunillasljusglimtar sa...

Åh så fina blider! Ja FY vilket oväder eller massa oväder det har varit här idag! Helt fruktansvärt!! Nu lugnt,för tillfället!
Gick in o skulle vilja köpa sånt fint presentpapper som du hade köpt men svårt att se hur man beställde det o så...Har du nåt tips.Det var ju såå fint!!! Kramis Gunilla

Änglar & Hjärtan sa...

Vilka fina bilder! Undrar om inte jag ska beställa några till hallen :)

Här öste regnet ner i morse, men det avtog... nu är det molnigt och lite soligt men luften är ganska sval idag. Igår var det så varmt!

Ha en fortsatt fin söndag!
Kram Alexandra

katha´s kortmakeri sa...

Vilka underbara bilder. Härliga att njuta av nu när hösten gör sitt intåg och man kryper in i huset igen.

Ha de gott!
Kram
Katha