torsdag 25 augusti 2011

Tittar in som hastigast för att dela med mig av ett litet tips..
Om ni har följt mig ett tag så vet ni säkert att jag tycker det är riktigt roligt att göra personliga presenter med fint papper, bilder, snören, tags och vad annat roligt man kan komma på att använda när man slår in paket.

Igår handlade jag hem riktigt vackert presentpapper från Jeanne dÁrc Living, visst är det fantastiskt? Det blir ett sant nöje att slå in presenter med det här fina pappret. Bilden är också hämtad från Jeanne dÁrc Livings websida, klicka på bilden för att besöka den.


Och här hittar ni återförsäljare för produkter från Jeanne dÁrc Living i Sverige. Jag hittade mitt papper hos butiken Lev vackert utanför Kristinehamn.

4 kommentarer:

Änglarum sa...

Hej Petra! så underbart papper..beställer du ark eller på rulle?visst är det kul med fina paket :) ha en fin helg! kram kram Jessica

Mycket annat & lite betong sa...

Helt underbart vackert papper! Fina paket är lika viktigt som det som finns inuti.
Kul att det gick bra med betonggjutningen, visst är det roligt! Jag ska försöka hinna med lite till.

Ha det bra!
Agneta

Anette sa...

Hejsan
Meeen vilket fint presentpapper ,skulle man få ett sånt fint paket så skulle man väl bara sitta o titta på pappret hi hi
Ha en fin kväll.
Kramen Anette

Anna sa...

Men så FANTASTISKT fint papper!!
Kram Anna