tisdag 2 augusti 2011

Tittar in med ett litet inlägg efter en dag då vi hunnit med en hel del. På förmiddagen blev det en tur till stan för att springa lite ärenden och fika hos en god vän. Eftermiddagen har tillbringats med målarpensel i handen, hoppas kunna visa en del av det målade så småningom, när alla delar fått rätt färg, gissa vilken...? =)


Visar ett par små fynd som plockats upp under sommarens små loppisturer. Blev genast förtjust i det lilla hjärtat som vi köpte på Öland. De små psalmböckerna hittade jag på väg genom Småland. Det är något speciellt med gamla böcker...


Har också en plan att lägga upp en liten lista med de guldkorn i form av affärer, loppisar och annat som jag gärna besöker i olika städer. Ska bara försöka komma underfund med hur man lägger upp en ny sida på bloggen...men det får nog vänta, åtminstone tills imorgon... =)

1 kommentar:

Annelie sa...

Visst är det underbart med loppissaker. Jag har fått i sockerbitar i min fina sockerburk som jag köpte på Öland...så mysigt...=)
Annars har det inte hunnits med några fler loppisturer efter Öland...hm...får bli ändring på det.

Kramis
Annelie