torsdag 1 augusti 2013

Rostigt och vackert...

Igår blev det en tur neråt kusten, men förvånansvärt få loppisskyltar fanns utmed vägen där vi färdades, så igår blev det inte så många loppisfynd gjorda. Däremot besökte vi en väldigt trevlig loppis i Oskarström på väg hem från Malmö häromdagen. Hos Loppis o Kuriosa fanns många vackra ting att titta på, och att köpa med hem.


Denna härligt rostiga lykta hade ett bra pris och fick följa med hem, och hänger nu ovanför spisen som fortfarande har sommarvila... Och så hoppas jag att det förblir i många månader till... =)

Tror att vi istället ska ta en tur uppåt landet utmed västkusten, och hoppas på fler loppisskyltar åt det hållet. =)
Önskar er alla som tittar in en fantastisk dag!

6 kommentarer:

Annes vita rum sa...

Härlig dag till dig med:) kramiz...

Gerdis sa...

Jamen, visst är det så! Jag har också funderat på att det är väldigt få loppisskyltar utmed vägarna denna sommar. Tråkigt med dess större lycka när man väl hittar en pärla...får man väl trösta sej med. ;)

VisaLiza sa...

Så fin och härligt rostig :) hoppas du hittar många loppisar längs vägen kramar Liza

choicesbyannie sa...

Hej du ljuvliga. Vilken härlig lykta du införskaffat, sanslös vacker. Härlig semester ni verkar ha med många härliga utflykter. Ett fantastiskt armband du knåpat ihop med, här hoppas jag hinna pyssla lite nästa vecka då är nämligen mitt semestervikariat över för denna gång och jag blir åter ledig. Blandade känslor inför det såklart;)

Så bra att du hade röda vinbär över för den där kakan är magisk god. Här hemma har vi 6stycken 2dl påsar i frysen redo till fler kakor under hösten och vintern;)

Ha en härlig dag nu ska jag bege mig till jobbet.
Kram
Annie

No34 sa...

Den lyktan var märkt av tidens tand...
Hoppas Du gör nya loppisfynd när Ni styr kosan åt ett annat håll!!
Fredagskram från Kate

House and Garden by Bia sa...

Läcker lykta....jag har en likadan som jag har hittat här på torpet ;)min står på uteplatsen...jag älskar rostiga saker (det gör väl du också);).....Nu har sommaren kommit tillbaka, sol och värme...precis som det ska vara ;))eller hur?
Kramisar
Bia