onsdag 1 maj 2013

Jag gillar...

Ni känner väl till att H&M inte bara säljer kläder, skor och accessoarer, utan dessutom härlig inredning? Här finns en hel del textil och dekoration som jag gillar i massor!


Jag handlar gärna saker till hemmet på loppisar, men självklart blir det då och då också en del nytt. När jag handlar textil och inredning, då vill jag att det ska vara hållbart. Jag vill ha saker som jag kan använda om och om igen, som jag inte tröttnar på, och som jag vet håller för många tvättar, om det skulle behövas. Linne är ett material som enligt mig bara blir vackrare med tiden, så det köper jag gärna.


Senaste inköpet blev en kökshandduk som har samma mönster som också finns på löpare och på tallriksunderlägg jag tidigare har köpt, och som jag säkert visat här på bloggen. Snyggt att duka med, och lätta att tvätta. Den stora linneduken jag köpt till köksbordet är fin både till vardag och fest. Linnet är enkelt att matcha med nästan vilken typ av dukning som helst.


Det här härliga förklädet köptes in för ett tag sedan, som också det är av linne och riktigt snyggt, om ni frågar mig.. =)


Som ni förstår har jag svårt att få nog av dessa saker, och jag har också underbara stolsdynor beställda, som förhoppningsvis landar hos mig under de närmaste veckorna =) Mina foton gör inte alls de fina sakerna rättvisa, så titta gärna in på H&M för härliga bilder och inspiration.

Solen skiner hos oss idag, så nu tänker jag plocka med mig en hel bunt med pyssel och sätta mig ute i några timmar. Hoppas ni får en skön första maj i solen!

1 kommentar:

House and Garden by Bia sa...

Linne är så härligt...jag älskar det tyget...på det mesta;)) Både på kläder och i inredning:)
Hoppas du får en fin dag...här skiner solen nu, men det har varit lite moln också.....
Kramisar bia