måndag 6 juni 2011

Visar några fler saker från helgens loppisrundor... Några av sakerna vi tar hem får lite extra omsorg innan de placeras inomhus. Den här krukan var målad i guld, men fick vit färg, naturligtvis =), och passade fint till en av pelargonerna...


Flera av sakerna står i våra nu nyputsade fönster, härligt! Tyvärr har jag så svårt att få bra foton på saker i fönstren, men ni kanske har något tips?



De små söta skorna har jag sparat sedan jag var liten och står alltid framme. Den lilla tennasken är också ett fynd från helgens tur, förutom att de är söta är de bra som förvaring av små saker...


Nu ska jag ge mig ut och arbeta i trädgården en stund, sedan blir det en stunds pyssel med presenter som ska ges bort i veckan, så roligt!

Hoppas ni får en härlig start på veckan och en fin nationaldag!

1 kommentar:

Emmas vita drömmar ♥ sa...

Så fina fynd du gjort! Krukan blev ju jättefin med vit färg. =) Jag har också loppat i helgen, om du kikar in hos mig i morgon får du se ett av mina fynd...lite liknande ett av dina... =)

Kram kram