lördag 18 juni 2011

Jag har fördelen av att få resa en del i jobbet och tillbringar en hel del tid i bilen genom Sverige. Oftast är det mellersta Sverige som får besök, men ibland blir det lite längre turer. Ofta har jag möjlighet att åka hemåt i ganska lugnt tempo och kan då unna mig att besöka små guldkorn jag hittar utmed vägen...

Kan tipsa om en liten butik i Kinnarp där man kan gå runt länge och titta på fina saker. De säljer bland annat saker från Svanefors, Miljögården och Different design och de säljer både inredning, gardiner och kläder. På senaste turen dit hittade jag bland annat dessa små dekorationshjärtan. Roligt att ha som dekoration på presenter...


Butiken har också påbörjat arbetet med en webshop,
Presentshopen i Kinnarp som ni hittar här.

Har ni också hittat guldkorn på vägen?

Inga kommentarer: