lördag 9 juli 2011

Hittade den sötaste lilla tvålkopp när jag var på loppis häromdagen... Funderade på var jag skulle ha den, i vårt badrum passar den nämligen inte, alls. Var bara säker på att jag inte kunde lämna den lilla tvålkoppen kvar på loppisen...


Väl hemma dök det upp en idé.. Vårt lilla gästrum som vi målade förra sommaren går i svart och vitt och vi har ännu inte ägnat så mycket tid åt inredningen. Perfekt med en liten tvätthörna där! Vill minnas att jag sett ett litet bord ute i ladugården som tillsammans med fat och kanna skulle fungera ypperligt som tvättställ. Det får jag skriva upp på att-göra-listan till semestern... Vad har ni för roliga projekt planerade under sommaren?

2 kommentarer:

Anette sa...

Guuud en sån fin tvålkopp du hittat ,helt underbar .
Ja du projekt på gång har man hela tiden ....måla tapetsera m.m hi hi få se om nått blir gjort .
Ha en skön dag
Kramen Anette

Emmas vita drömmar ♥ sa...

Hej!
Dig ska man tydligen följa med på loppis! ;) Jättesöt tvålkopp.
Projekt lider vi ingen brist på här hemma, dock inget som är särskilt roligt, tyvärr! Målning av huset står högt på listan... Blir å andra sidan fint efteråt. =)
Ha det bäst!

kram kram