tisdag 26 juli 2011

Här är en till som har semester nu, men är en som får arbeta riktigt hårt under vinterhalvåret. När vi stiger upp på vintermorgnarna kan det vara riktigt kallt i köket, men det tar inte många minuter innan värmen sprider sig från den sprakande vedspisen. Nu när den får vila lite passade min C på att måla om kring den och då fick jag städa bort alla saker som jag ställt runt spisen. Ser plötsligt väldigt rent ut när bara ett fåtal saker ställts tillbaka. Undrar hur lång tid det tar innan jag har fyllt upp all tom plats igen.. =)


Skylten som vi fått av goda vänner, är en väldigt omtyckt sak i köket. Härliga ord, tycker jag...


Undrar lite över vart solen tagit vägen, inte är vi redo för höst riktigt ännu...? Får nog ta en liten tur och försöka leta upp den..
Hoppas ni har sol där ni är och att ni får njuta av sommarvärme!

3 kommentarer:

Vita Hemligheter sa...

Men vilken härlig blogg jag hittade till, inspirerande:) Hit kommer jag igen och lägger till dig!
Ha det gott!
Kram Emma

Anette sa...

Hejsan
Så fint vid spisen o skylten är underbar ,älskar såna skyltar.
Solen har varit här idag hi hi riktigt skönt:)
Ha de så bäst
Kramar Anette

Änglarum sa...

Tycker så mycke om skyltar med fina budskap. Just nu har vi en ljuvlig sommarkväll..njuuter...kramiz Jessica