torsdag 7 juli 2011

Har nyligen inhandlat senaste numret av Jeanne d'Arc Living, min favorit bland tidningar. Har ännu bara hunnit bläddra lite i den, men hittade något riktigt roligt...


Boken innehåller över 400 inspirerande bilder med den Fransk-Nordiska lantstilen...


Med tanke på alla vackra bilder och tips som varje månad finns i den härliga tidningen anar jag att det finns en hel del inspiration att hämta från denna bok. Boken kommer ut den 15:e augusti och hamnade just på min önskelista...

4 kommentarer:

Änglarum sa...

Hej Petra! En bok med vackra bilder kan jag tro.. Som man kan drömma sig bort i! brukar köpa tidningen vakkrehjem i bland..den är som en tjock vacker bok,med fina uppslag!

Änglarum sa...

Oj! kramiz Jessica försvann...

Madame Edith sa...

Men vilken mysig blogg jag hittade här!!

Tack för boktipset, hamnar absolut högst upp på min önskelista också :)

Hoppas att du har en fin kväll, kanske har du semester? Jag kikar snart in igen.

Ha det så bra så länge. Kram/M

Njut Av Livets Goda Ting sa...

Hej Petra.
Va roligt att du hittat in till mig, va glad jag blir.
Ska titta runt lite mera hos dig, supermysig blogg.
Ha en jättefin fredag.
Kram
Jessica