lördag 7 maj 2011

Solen och värmen är tillbaka, alldeles underbart...! Idag blir en festlig lördag och det här blir dagens outfit... Den söta klänningen mamma sydde till mig ska äntligen få göra premiär.


I veckan fick jag ju paket med posten, härlig överraskning! I paketet fanns söta accessoarer. En jättefin väska virkad i samma garn som delar av klänningen...


Dessutom fanns en liten virkad mössa med en liten blomma på...


Tack snälla mamma!! Ska bli så roligt att få använda kläderna... Vi får se hur det går med mössan. Jag är inte direkt en person som passar i varken hatt eller mössa, men ska absolut göra ett försök med den, den är ju så söt!

Nu tillbaka ut i solen och hoppas att den skiner hos er också och att ni får en underbar lördag!

3 kommentarer:

Emmas vita drömmar ♥ sa...

Tusen tack för den söta kommentaren du lämnade hemma hos mig, jag blev så glad! =)
Otroligt vacker klänning din mamma sytt. Skulle lika gärna kunna vara en Odd Molly, så arbetad med virkat liv - alldeles, alldeles underbar! Hatten och väskan blir ju jättesöta till.
Ha så trevligt på festen! =)

Kram Emma

Gardenhouse sa...

Trevlig och fin blogg jag fann här!
Såå fin klänning med tillbehör =) Mamma måste vara proffs!

Tack för titten ;)
Kram Sussi

Mormor Bretta sa...

Tack gumman för de fina kommentarerna! Du är jättesöt i mössan också jag ber om tillstånd att visa alla tre grejorna ihop på min blogg. Kramiz Mamz