tisdag 3 maj 2011

Någon gång i vintras började jag leta efter servietter. Det tog ganska lång tid innan jag lyckades hitta det jag letade efter, men till slut fick jag tag på några med fina motiv. Nu dyker det upp många fina motiv i butikerna och jag har av någon anledning fått svårt att låta bli att köpa dem... Den här årstiden kanske man borde köpa in lite färgglatt kanske, men...


Dessa fina hittade jag hos Växtboden, en liten blomsteraffär i Veddige...


De här söta har jag fått i present och är gjorda av MEI Skandinavia...


Svanefors serie med fjärilar är ju så fantastisk... "Lyckans fjäril sätter sig på axeln på den som har tid att vänta." Servietter med tänkvärd text, dessa inhandlade på Hjärterum...


Även på Coop kan man hitta fina servietter...


Fint till dukning, och så klart till pyssel...

Inga kommentarer: