torsdag 5 maj 2011

Vilket underligt väder... Sommarsol ena dagen, vinterfrost nästa... Blev ju rejält bortskämd under de där varma dagarna och man bara vill fortsätta vara ute i trädgården och pyssla. Men det gör man ju helst utan vantar och mössa...
Det verkar dock som om det kommer att bli riktigt varmt och skönt till helgen igen, det är bara att hålla ut...

I väntan på att solen, värmen och inspirationen ska komma tillbaka får man göra vad man kan för att hålla humöret uppe... Sådana här dagar är perfekta för inomhusmys... Med massor av tända stearinljus och en stor kopp te, landar jag i soffan. Har precis skämt bort mig själv med en hel bunt tidningar, riktigt lyxigt... Favoriten Jeanne dÁrc Living är naturligtvis en av dem. Jag har också nyligen fått ett nummer av Gård & Torp och inhandlat Lantlivs sommarhemsspecial. På väg hem från jobbet köpte jag också hem Vakre hjem & interiör, där jag hittade den härliga bilden... Lovar att bläddrandet i tidningarna bland alla fantastiska bilder och reportage gör riktigt gott både för inspirationen och humöret...

1 kommentar:

Änglarum sa...

Så underbart att vädret kommer igen till helgen!så vi får njuta lite.låter som en god ide med inomhus mys, och lite mysig lektyr .. Önskar dig en fin helg! kramiz Jessica ps! nu har jag lagt till dig så jag inte missar något inlägg :=)