tisdag 31 maj 2011

Ibland är det de små detaljerna som gör det. Som skapar den där känslan... Var inne i en liten butik, Presentriket, häromdagen, och hittade en tag som är så söt... Den är inte alls stor, den var inte alls dyr och jag kan inte riktigt sätta fingret på vad det är - men den gör mig glad! Så den får hänga framme i köket där jag går förbi och ser den ofta...


Bara två dagars arbete kvar denna veckan, sedan långledigt! Det ska bli så härligt! Får vi en solig helg ska det städas i trädgården. På vissa ställen är det lite svårt att skilja blommorna från ogräset... Blir det regn ska det städas upp i pysselhörnan. Har ett litet skrivbord där jag kan sitta och pyssla och förvara mitt material. Hoppas att jag kan visa lite bilder därifrån senare, men som det är nu kan man knappt se skrivbordet för alla saker...
Vad har ni för planer till helgen?

1 kommentar:

Emmas vita drömmar ♥ sa...

Jag gillar de där små zinktagsen, de är så söta!
Jag hoppas på sol i helgen, det ska fixas och trixas i trädgården och jag har ingen lust att klafsa runt i lervälling... Lite måleri ska jag ju hinna med oxå förstås! =)
Ha en härlig helg!

Kram kram