söndag 8 maj 2011

Ibland har man riktig tur när man går på loppis, och kan fynda de där riktigt fina gamla sakerna som genast blir favoriter. Ibland har man mindre tur, men det finns saker som man allt som oftast hittar på loppisar och som är användbara till väldigt mycket. Här är en av mina favoriter...glasburkar.. En av sakerna som man inte kan få för många av...

Många av dem är såklart fina precis som de är, men de är ju också oslagbar förvaring. Här har jag samlat mina små bakformar som jag loppat. Jag hade nog bara tänkt att köpa ett par stycken, men innan jag hann blinka hade loppisägaren lagt ner hela burken med formar i en kasse och gav mig ett bra pris, så jag slog till.. Vet inte riktigt vad jag ska göra med dem allihop, men nu har jag iallafall gott om bakformar att dekorera med... =)

Ha en underbar söndag!

2 kommentarer:

Änglarum sa...

Ja i bland har man tur på sina loppisrundor.. Måste bara säga att klänningen är så fin med tillbehör :) ha en fin kväll! kramiz Jessica

Nyanser av vitt sa...

Vilken tur vännen. Tack för din fina kommentar om mitt nya halsband.
Kram Agneta