onsdag 25 maj 2011

Dagens inlägg blir ett litet shopping och inspirationstips... Besökte en liten inredningsbutik häromdagen och stannade vid butikens hörn med inredning från Greengate. Vilka fantastiska färger... Väl hemma blev det en inspirationstur till deras webbsida, och deras katalog, där jag hittade den här härliga bilden...


Är helförtjust i den blå och beige serien, men i katalogen fanns verkligen mycket annat fint också, hittade många saker jag skulle vilja köpa hem...
Vill du titta in i katalogen hittar du den här...
Greengate Katalog Sommar 2011

2 kommentarer:

Så Vitt Jag Vet sa...

Tack för tipset skall kolla katalogen !
Nu på jobb !
Kraam
Sanne

Emmas vita drömmar ♥ sa...

Greengate har såååå mycket fint, en favorit! Jag har förälskat mig i den blå serien som du visar på bilden, helt underbar. =)
Ha en fin kväll.

Kram kram