fredag 14 oktober 2011

Höstfavoriter...

Minus fyra grader visar termometern när jag kommer upp idag..hu... Idag blir det nog till och med dags att leta fram ett par vantar att ha på vägen till jobbet... Och en av mina höstfavoriter kommer garanterat att få följa med på resan. =)


Älskar verkligen sjalar i alla möjliga varianter, och i förra veckan när jag besökte Presentriket i Dalsjöfors fick inte bara en, utan två sjalar, följa med hem.. I den fina butiken finns massor att vackra sjalar och det var alldeles för svårt att välja en. Den här blev direkt en favorit med flera olika färger och material.


Och den här kunde jag såklart inte låta bli heller...


I present av mamma fick jag i början av året denna härliga sjal från Ester Eleonora.


Och den här härligt varma är inköpt på H&M. Det blir nog dagens sjal, idag behövs riktigt varma kläder..


Gillar verkligen detaljerna på den här sjalen. Men denna får jag inte lov att använda själv, för den ju ska någon få vinna i min lilla utlottning.. =)


Veckan har sprungit fram i rasande fart, men ikväll ska det bli fredagsmys i soffan och en tur runt i blogglandia för att se vad ni andra gjort för roligt under veckan. Önskar alla som tittar in en riktigt härlig helg!

6 kommentarer:

Gunillasljusglimtar sa...

Gomorron sköna du! Hihhihi nu fick jag till det va? Jo här kallt oxå,inget annat att vänta nu tror jag.Ska till kära syster för heldag,sen kollar jag runt i kväll hos er igen Kramis Gunilla

Änglarum sa...

Hej! "underbara sjalar" blev lite full i skratt :) för jag har alltid en sjal om halsen! i bland tom inne...men då lite tunnare variant.Önskar dig en mysig helg! här blir det jobb i dagarna tre! kramiz Jessica

Vi i Villa Ville kulla sa...

Oj då va många fina härliga sjalar du visar!
Skönt att ha på nu när det börjar bli kallt!!!
Passar på att önska dej en härlig helg i helgen skulle det bli fint här!!!
Kramkram lotta

Änglar & Hjärtan sa...

underbara sjalar! Jag älskar sjalar men har alldeles för få! Lite roligt... min 8-åriga dotter är heeelt tokig i sjalar!

Burr...minusgrader! Lite mysigt ändå tycker jag!

Ha en underbar helg!
Kram Alexandra

Vita Falkens Lantliv sa...

Ja nu har kylan kommit! Finfina sjalar. Ha en riktigt skön helg!

Kram Susanne

Anna sa...

Presentriket är en kund till mig! Visst har de mycket fint!
Jag och min praoelev har verkligen haft det bra ihop! OJ vad vi har pysslat!:)
Kram Anna