fredag 30 mars 2012

Söta änglar och lite regn...

Jag inser att jag förmodligen skrivit om vädret i varje inlägg under de senaste veckorna, men det går ju bara inte att låta bli.. Det är så härligt nu och trots att det faktiskt regnat lite här har det ju varit alldeles fantastiska dagar! Och det lilla regnet är nog bara välbehövligt för allt vackert som är på väg att växa upp ur jorden..

Hade turen att vinna en fin utlottning av bohem chic-kort och fastnade för det här kortet med de söta änglarna...


Fastnade också för de tänkvärda orden på kortet, en tanke att tycka om...


Länk till utlottningen, där en vinnare av ett fint kort dras varje månad, hittar ni här till vänster på bloggen. Missa inte heller de andra fina utlottningarna som finns där =)

Och på tal om utlottning, jag tror bestämt att det är dags för en snart...

Önskar er en fin dag med massor av vårsol och fredagsmys!

14 kommentarer:

Anna sa...

Grattis till din otroligt vackra vinst!!
Kram Anna

kathas kortmakeri sa...

Fredags kram till dig!
Här packas förfullt.
Kram Katha

Änglaskåp sa...

Go kväll...stämmer in i Kathas inlägg här ovan...m a o...här packas det oxå :) du undrade över KRAM -Ängeln...kommer att ha sådana med mig imorgon :) Ha en fin kväll och dansa soldansen för oss tills imorgon...ska bli snö har jag hört...hemska tanke :/ .Kram Kicki

Anette sa...

Grattis !! Va kul och ett sånt jättefint kort:)
Ha en fin helg.
Kram Anette

lotta sa...

Jag håller med. korten är väldigt fina och vädret är ju en stor del av ens välbefinnand så skriv om det du. Nu hoppas jag på sol när vi åker till Teneriffa! Kram Lotta

Gunillasljusglimtar sa...

Grattis till vinsten,där vann jag i höstas,såå fina kort o sånt! Jasså du tänker som jag..på utlottning.Har bestämt mej kommer i veckan nu! lite kul när det händer nåt utöver det vanliga!
Ha en fin lördag ♥ Gunilla

Mormors gård sa...

Grattis till vinsten :)
Hoppas ni haft en fin dag på vårmarknaden, säkert en upplevelse!
En riktigt skön helg!
Kram, Jessica

idémakeriet sa...

Fin vinst du fick!
Ja den texten är jätte fint.
Ha nu en skön helg.
Kram Gerda

Änglar & Hjärtan sa...

Grattis till den fina vinsten! Var ni på marknaden? där stod min syster igår och sålde sina tvålar :)

Önskar dig en skön söndag!
kram Alexandra

Karin - BroHagen sa...

Vädret den här helgen har ju inte varit alltför roligt, men jag tänker som du att det nog är välbehövligt. Nu hoppas vi dock på sol snart igen! Kram

Anna sa...

Jaaa!! Jag har verkligen ett underbart jobb! Älskar mina kundbesöksdagar!
kram Anna

Anonym sa...

Åh det var såååå roligt att träffa er igen. Så roligt att ni tog er upp och visst är det vackert hos Violan, vi hade ju sådan tur att vi även fick se hela hennes vackra hem och vi säger bara wow;)

Önskar dig en härlig start på veckan trots det vita som bestämt lagt sig ner på marken...

Kramar

Rapport till Vänfors sa...

Vädret kan man aldrig prata för mycket om...och speciellt nu när våren är här:)
Kram Annika

Butik Älva sa...

Guuud så fina kort!! Måste titta in på den länken!
(Tack för tipset!) ;o)