söndag 6 november 2011

Det blev ett par till...

Efter att ha sytt fel ett par gånger så blev ett par strumpor till klara..tredje gången gillt! Min lilla systerdotter som är det sötaste som finns, får ett par rosa sockor med hjärteknappar på. De blev ganska söta, men jag är fortfarande inte nöjd med resultatet, så det blir till att öva vidare. Men de här små sockorna stickas ju i en väldig fart, så det är ju jätteroligt!


Idag blir det nog en hemmadag, med lite städning och pyssel. Väldigt sugen på att papperspyssla igen och fick tag på så fina notpapper på Stallqvarn när vi var där sist. Kanske blir det ett litet loppisbesök också...

Hoppas ni har en härlig söndag, får njuta av en lugn och skön dag, tända en massa ljus och bara mysa...!

11 kommentarer:

Gunillasljusglimtar sa...

Nämen guud så söta!Näe har svårt för att sticka hälen men trägen vinner...har ju pippi på pippimössor o lite annat nu först..*blimk* Kramis Gunilla

Emmas vita drömmar ♥ sa...

Hej vännen och tusen tack för din söta hälsning hemma hos mig, om du anar hur mycket den värmer! <3
Supersöta små strumpor, antar att din lilla systerdotter blir ordentligt bortskämd - precis som det ska vara! =)

Kram kram

Anonym sa...

Så söta sockor!!! Vad duktig du är!
Kramiz
Mamz

Unknown sa...

Super härliga strumpor... Har aldrig lärt mig att sticka men kanske borde jag det om man kan få så söta resultat;)

Ja visst blir det en annan färg i köket, en lite ljusare ;)

önskar dig en skön dag
Annie

Änglarum sa...

Hej! nämen gud så söta ;) med små hjärte knappar.Hoppas du får en fin vecka! o jag ja pustar ut efter tre dagar på jobbet,så i morgon blir det en ledig dag! kramiz Jessica

EnSpruckenRosaTekopp sa...

Underbart söta raggisar! Duktiga du :) Ha nu en härlig vecka. Kramar

Viola sa...

Så rara, vad du är duktig :) hoppas allt är bra hos dig, kram VIOLA

Nyanser av vitt sa...

Vilka små söta sockar. Vad duktig du är.
Kram Agneta

Anonym sa...

Åh vad roligt att du vill vara med i vår lilla utlottning... NU håller vi tummarna;)

Önskar dig en härlig dag

Gardenhouse sa...

Men det var de sötaste små sockorna ever! Och med de sötaste små knapparna...
Jag tycker du ska vara hel nöjd, minst sagt ;)
Jag skulle också vilja kunna sticka...
Kram Sussi

Gunillasljusglimtar sa...

Tack du vännen för titten! Ja du om nån vet vad det vill säga förstår jag! med kamin o torpliv!! Ha det gott Kramis Gunilla