torsdag 1 september 2011

Jo, det har varit lite tunt med inspirationen här.. Det beror med all säkerhet på att de där timmarna på dygnet inte alltid räcker till, till allt man vill, bör och måste göra, känner ni igen det?

Igår shoppades det hem en söt liten skylt...


Visst har jag en liten dröm om att få öppna en egen butik med fina saker. Sedan början på året, det var då jag hittade Blogglandia, har jag ju fått se så mycket fina saker från butiker och vackra saker som tillverkas av bloggare. Det hade varit så roligt att få skapa ett litet hörn någonstans där sådana fina saker fick plats och sedan fick komma till nya hem. =)


Blev så full i skratt igår när jag köpt hem den lilla skylten. För nu har jag ju iallafall en skylt till dörren på den lilla butiken, som jag förstås ännu inte har... Men man måste ju börja någonstans? Fniss...

Nöjer mig tillsvidare med att drömma, men en dag kanske..
Tack till alla er som delar med er av så mycket härlig inspiration och för alla de rara kommentarerna! Önskar er alla en härlig dag!

6 kommentarer:

Änglarum sa...

Hej Petra! ja du drömmar måste man ha! själv så drömmer jag om just det där lilla pittoreska huset så där lagomt från stan! och inte för mycke att renovera och inte för dyrt!! låter det lätt att hitta :) och skulle så gärna vilja jobba i en blomsterbutik! Men kanske en dag! ha det nu så gott o fortsätt dröm :) kramiz Jessica

Anonym sa...

Underbar dröm;) känner igen den;) Men klart vi kommer nå våra drömmar, en vacker dag;)

Tack för alla fina kommentarer inne hos oss de värmer på mörka dagar (för det är inte alltid en dans på rosor att försöka nå sin dröm;)

Kram
Annie

Anna sa...

"Säg inte att du är fattig för att dina drömmar inte gått i uppfyllelse, verkligt fattig är bara den som aldrig drömt"
Mitt favoritcitat!:)
Men nu har du ju skylt, bara att sätta igång!:)
Kram Anna

Lotta sa...

Nu har du ju en start!! Jag öppnade en liten presentbod i mars och det är såå mysigt och trevligt. Kör på om du vill!
Våga, dröm, ta steg!
Kram Lotta

Linda sa...

Så länge man vågar drömma och följa sitt hjärta är ingenting omöjligt. Det är vad jag tror iaf. Fin blogg du har! Trevlig helg! Kram Linda

Gardenhouse sa...

En så söt skylt! Toppen att ha på dörren till affären eller tillsvidare på en annan dörr...
Skön helg,
kram Sussi