torsdag 3 juli 2014

Nytt till varma sommardagar..

Tack för alla härliga kommentarer! Så roligt att ni dela med er av vad ni pysslar med, både under regniga och soliga dagar, och i några delar av landet verkar det ju vara riktigt fint väder, härligt! Och här blev det faktiskt sol igår kväll, så istället för soffhörnan blev det lite pyssel i trädgården. Det var fortfarande ganska kallt, men jag gissar att sommarvärmen snart är tillbaka hos oss också, och då ser jag fram emot att få ta på mig klänningar istället för de mer höstlika kläderna jag går i nu.

Fina klänningar finns det massor av i butikerna och jag skulle vilja köpa mängder av dem, men har iallafall fått med mig två nya hem. Bilderna blev ju sådär, men ni hittar bättre bilder om ni följer länkarna. =) Den första kommer från Lindex. och ni hittar den här.


Det här är en klänning som är väldigt härlig att ha på sig och den har - fickor! Perfekt när man ska ut på promenad och vill lägga väskan hemma men behöver ha med sig något litet. =)

Inhandlad klänning nummer två kommer från H&M. Normalt sett är jag väldigt försiktig med färger, men upptäckte att jag trivs riktigt bra i den här, en härlig strandklänning med flera färger och med ett så bra pris att man kan köpa flera. Klänningen finns här.


Tack för att ni tittade in! Önskar er alla en fantastisk torsdag!

4 kommentarer:

Tinis vita hem sa...

Vackra klänningar du hittat! Till helgen borde det bli varmare, så då får man äntligen klä sig somrigt :)
Ha en fin dag!
kram Tini

choicesbyannie sa...

JÄttefina klänningar och att ha fickor på klänningar är guld värt;)

Hoppas solen kommer åter snart, börjar bli lite deprimerad av allt regn..
Kram
Annie

Anneli sa...

Snygga båda två. men den översta är nog ändå min favorit.
Så bra med fickor också.......

Har flera klänningar som jag längtar efter att använda bara det blir lite varmare väder!

Kram Anneli

House and Garden by Bia sa...

Så fina klänningar...gillar båda stilarna ;))...men du,nu kommer sommaren tillbaka...vi har haft fint i några dagar nu, fast lite regn emellanåt...vi har nu flyttat ut till torpet...härligt!
Kram bia