torsdag 20 september 2012

En kvällshälsning...

Jag har återigen haft ett par dagar då tiden bara rusar fram, undrar hur det kommer sig att det blir så ibland? =) Men nu har jag sjunkit ner i soffan och tänker unna mig minst en timma framför datorn med att läsa härliga blogginlägg, och passar på att skicka en liten kvällshälsning...


Igår kväll var det väldigt kallt häromkring och jag räknade med att jag skulle få plocka fram isskrapan för att städa rutan innan resan till jobbet idag. Men så blev det inte, och idag är temperaturen åt det bättre hållet igen. Istället regnar det, men vad gör det när man kan sitta inne och mysa med tända ljus? =)

Hoppas att ni också har en riktigt mysig höstkväll!

2 kommentarer:

Vita Falkens Lantliv sa...

Mysigt! ja nu vräker regnet ner, både mysigt och trist, tycker jag;) Ja nog rusar tiden ibland.


Kram Susanne

Nyanser av vitt sa...

Tack vännen. Jo du nu är hösten här på allvar vilket jag tycker är mysigt. Jag har också haft en otroligt hektisk vecka. Budgetplanering som ska vara inne i morgon. Men nu är det klart. Sen får vi se om den blir godkänd av huvudmännen i Tyskland eller ej....
Sköt om dig och mys på
Kram