lördag 18 februari 2012

Lat, ledig lördag...

Den här dagen ska spenderas tillsammans med goda vänner, det kommer bli en härlig lördag! Kanske blir det lite pyssel under dagen, så igår plockades det ihop lite material. Papper, garn, spets, små rosor och hängen.


Berättade för ett tag sedan att jag gjort ett försök att göra egna kort (inlägget hittar ni här) och att jag då hittat härliga butiken Forma Hantverk. Där har jag bland annat köpt de söta rosorna. Tyvärr ska nu Forma hantverk stänga igen och de har därför utförsäljning i webshopen.


Hade turen att hitta ytterligare en mysig scrapbookbutik i Alingsås när jag var där sist och även de hade en webshop. I butiken hittade jag de små nycklarna och klockorna och butiken var full av roliga saker att pyssla med. Titta in hos Pappersbiten, deras blogg, inspirationssidor och webshop.


Igår hade vi underbart soligt töväder, men idag snöar det igen. Alltså en perfekt dag för att mysa inomhus.. =) En riktigt mysig lördag önskar jag er som tittar in!

3 kommentarer:

Anna sa...

ÅH, vad jag fick lust att pyssla när jag ser dina bilder!!
Kram Anna

Anonym sa...

Hoppas det blev mycket härligt pyssel gjort igår, ser fram emot att se resultaten;)

Önskar en härlig söndag
Kram

Mormors gård sa...

Hej! Låter som en härlig lördag! Hoppas pysslandet lyckades, ska bli skoj att se vad du hittat på :)

Ha en skön söndag!
Kram, Jessica