söndag 5 februari 2012

Efterlysning...

För ett tag sedan loppade jag hem en gammal Lindellsvåg. Den är både nött och rostig, men ändå så fin, och jag kunde helt enkelt inte låta bli att ta med den hem...


Tyvärr är den inte komplett, den saknar både tallriken och den lilla vågskålen vid sidan. Passar därför på att sätta ut en liten efterlysning här. Vet ju att ni är många i Blogglandia som är duktiga på att fynda på loppisar och auktioner. Kanske har någon av er fått tag på en trasig våg, men med skålarna kvar, eller så kanske ni vet var jag kan få tag på delar till den? Tacksam för alla tips! =)


Idag blir det en lat och ledig dag hos oss, vad hittar ni på för roligt denna härliga, vintriga söndag?

4 kommentarer:

Mormors gård sa...

Hej!
Vilken fin blogg du har, roligt att hitta hit!
Tyvärr kan jag inte hjälpa dig med vågen, men kanske du bara kunde ha ett annat vackert fat el liten emaljskål ifall du inte får tag på det "riktiga" fatet.
Vi vaknade till -29,8 idag, brrr! Här eldas för fullt!
Hoppas du har en skön söndag!
Kram, Jessica

EnSpruckenRosaTekopp sa...

Hej! Så typiskt.. Var precis på en loppis som hade just en sådan våg som var komplett.. Nu är jag påväg hem! Hoppas du finner sakerna ändå :) Ha en skön slapp söndag, Stor kram

katha´s kortmakeri sa...

Gokväll!
Vilken fin våg du fyndat tyvärr kan jag inte hjälpa dig just nu men ska hålla ögonen öppna.
Tyvärr ingen myssöndag,de gamla och sjuka men så kära föräldrarna behövde hjälp.
Kram Kram Katha

Anonym sa...

Jag har en Lindells våg nere i källaren som du kan få den är komplett!! Ring mamma först! Kramiz Mamz