måndag 31 december 2012

Årets sista dag...

Sitter och funderar över året som varit och på hur mycket roligt jag har fått vara med om. Lite mysigt att se tillbaka på året som gått och allt som hänt här på bloggen. Det har blivit en hel del utflykter, loppisfynd och pyssel och jag hoppas på ännu mer sådant under året som kommer.


Gillar verkligen stunderna då jag får slå mig ner vid datorn och läsa härliga inlägg på bloggarna som jag sedan länge följt, och de nya jag funnit under året. Jag är så glad för att jag får ta del av allt roligt och inspirerande ni skriver. Är också otroligt tacksam för de rader ni läsare lämnar hos mig, de värmer verkligen!

Önskar er alla en riktigt mysig nyårskväll! Hoppas att ni får en underbar start på det nya året, och att vi ses igen under 2013, som jag tror blir ett riktigt spännande och roligt år!

Gott Nytt År!!!

12 kommentarer:

Gunillasljusglimtar sa...

Tack för ditt fina inlägg! så tänker jag också igenom året som gott,glädje o lite sorg! Hoppas vi syns nästa år Petra,så kul att ta del av din blogg ska du veta! kramen på dej,Gott Nytt 2013 ♥ Gunilla

Tinis vita hem sa...

Önskar dig ett riktigt Gott Nytt År!
kram Tini

Helen sa...

Ja det blir nog ett mycket fint år!du ska juli moster igen =).

Änglarum sa...

Gott nytt år vännen<3 o tack för det gågna året/ ser fram emot ett nytt härligt blogg år.. Kram Jessica

Unknown sa...

Önskar dig en fantastisk start på 2013. Ta hand om dig
Kram
Annie

Annes vita rum sa...

God fortsättning vännen! Ser fram emot nya blogginlägg från dig 2013,det har varit roligt att följa dig.. stora kramen..

Emmas vita drömmar ♥ sa...

Kikar in för att önska dig ett gott nytt år!

Kram

MirEll sa...

Mycket har hänt under det gångna året och nu vänter ett nytt som i stort sett är oskrivet. Hoppas det blir det bästa hittills.
God fortsättning önskar jag did. Kram Linda

Rosa i huset i vitt sa...

God fortsättning på det nya året
kram Rosa

Marie maräng sa...

Tittar in för att önska dig en god fortsättning på det nya året!

Kram Marie

House and Garden by Bia sa...

God fortsättning på det nya året!
Hoppas du hade det bra under nyårsfirandet!
Ha det gott vännen!
Bia

katha´s kortmakeri sa...

Vi kommer säkert att få ett underbart 2013 med massor av nya roliga saker att lära oss och dela med andra.
Önskar dig en god fortsättning.
Kram Katha