lördag 9 november 2013

Och fler blev det...

Den nya datorn är nu i gång och vi ska nog bli vänner. En fantastisk skillnad i hastighet och stabilitet gör att det nu är riktigt roligt att öppna locket på burken och surfa runt i blogglandet.

I väntan på att vinterpysselnerven ska vakna har jag pysslat vidare med mina armband, och det har blivit några stycken till.


Fortfarande ett riktigt roligt pyssel, och även den här gången fick jag chans att göra två små barnarmband. Det blev ett i rosa och ett i lila, härliga färger!


Lat och ledig lördag idag och jag funderar på om jag ska ge mig ut runt tomten och se om jag kan samla lite material som jag sedan kan använda till kransar och andra dekorationer. Jag gissar att jag med lite tur kan hitta vackra grenar och kottar som trillat ner under den där natten då det blåste ganska så ordentligt häromkring.

Önskar er alla som tittar in en riktigt fin hösthelg!

14 kommentarer:

House and Garden by Bia sa...

Gud så vackra armband du gör ;)))...vi har varit en sväng till torpet idag....plockade tall kottar enris och så tog jag en liten topp på en liten gran (på vår tomt) hihi) och några grenar som jag ska göra en stjärna av ;)))....så har jag plockat granris, lingonris och mossa förut, så nu har jag lite att pyssla med till advent och jul....
Trevlig lördag!
Kramis bia

Anonym sa...

Alla är väldigt glada för sina fina armband!!! Kramiz Mamz

choicesbyannie sa...

Så fina armband du gör. Du är verkligen duktig du.
Japp det har blåst endel även inatt så om du inte hittade något material igår så gör du säkert det idag.

Önskar dig en fin söndag
Kram
Annie

Hjärtruds Stuga sa...

Så fina dina armband är. Hos mig har det bara regnat och regnat.

Ha en skön söndag

Kram Karin

Vita Falkens Lantliv sa...

Åh så fina armband! Duktig du är!

Kram Susanne

jennie sa...

Så fint pyssel, visst är det härligt nu på hösten.

Tack så mycket för de rara orden :) Ja havet och ön är nog bäst nu på hösten.

Hoppas att du haft en fin helg <3 Jennie

Anonym sa...

Vilka underbart fina halsband du har gjort.
Ha det bra!
Kram Birgitta

Hjärtan och cupcakes sa...

Oj, vilka supertjusiga armband du tillverkar.
Verkligen fint!
Ha det gott!
Kram C

idémakeriet sa...

Ja de larixkottarna kom som beställning uppifrån, ler.
Jag plockade ihop en hel sopkasse igår:)
Hoppas du har hittat också en del och att du njuter av din egen tid med lite pyssel.
Fina armband du har skapat!!
Ha en skön kväll.
Kram Gerda

Fröken Tindra sa...

Fina armband du gör! Det är ju så kul att skapa!
Kram!

Marie maräng sa...

Vad duktig du är som gör så fina armband!

Önska dig en trevlig helg!
Kram Marie

Änglar & Hjärtan sa...

Åh vilka fina armband!
Ha en fin helg!

/Alexandra

jennie sa...

Som sagt, jättefina armband. Har du kommit igång med julpysslet? Här hemma är det mest M som börjat med det :)

Kul att du vill vara med och tävla!

Hoppas att du har det fint <3 Jennie

Gunillasljusglimtar sa...

Ja såå fina är dom..Du kan maila sen när du skickar iväg det för vill inte att min syrra ska läsa det på bloggen;) Åh kontonr o sånt då! Kramelikram Gunilla