onsdag 9 mars 2011

Har letat efter en smyckeshållare ett tag, men inte hittat precis den jag vill ha ännu. De ringar jag tycker bäst om, och därför använder väldigt ofta, blir därför liggandes i en hög i badrumsskåpet när de inte används, med risk för att är i vägen, göms bakom något eller trillar ner på golvet.

Fördelen med att bo mitt i skogen är att man har material till pyssel, precis utanför dörren. Letade upp en passande kvist och en liten träbit. Nu har jag ett litet träd, och ordning på mina ringar. Väldigt enkelt, men det fungerar..!

4 kommentarer:

Helen sa...

Du e så himla duktig! Kram från mig och Elin <3

Annelie sa...

Det tyckte jag blev en kanonfin smyckeshållare. Du är så fantastiskt kreativ. Vi får ha vår pysselsöndag snart så du får smitta av dig lite. Jag har noll kreativitet....=)

Kram

Lundagård sa...

Det där blev snyggt, kvistar är väldigt användbara då man tänker efter!

Mormor Bretta sa...

Den blev ju jättefin! Du är så pysslig! Kram